Fõmenü

Látogatóink száma:
13.555.990
 

tárhely és domain
buszbérlés, buszrendelés
grafikai tervezés, egyedi programozás
semen extender
fordítás, fordítóiroda
Üdvözlünk a Polisz online játékban! Ez a menüpont hivatott arra hogy mindenki számára érthetővé tegye a játékot, és ha akadnak homályos foltok akkor azokat eloszlassa.

Hogy miről is szól ez a játék? Elsősorban arról hogy jól érezzük magunkat, játszunk egy jót ebben az interaktív és sokrétű rendszerben. Készíts magadnak egy karaktert, nevezed el úgy hogy ha később jól játszol mindenki rettegve ejtse ki majd ezt a nevet.

Ám ahhoz hogy dicső bajnok, vagy rettegett hős legyél először meg kell ismerkedned a szabályokkal, amely elengedhetetlen ahhoz hogy jól menjen a játék.A lenti menüpontokat elolvashatod sorban, vagy ahogy kedved tartja, mindkét esetben könnyen elsajátítod a játék kezelését!
1. Regisztráció
2. Ismerkedés a játékkal
3. Karakterlap
4. Tanulás
5. Config
6. Harc
7. Főmenü
8. A játék célja
9. FAQ (GY.I.K.)
10. Fórum - és játékszabályzat
11. Hogyan Kezdjünk játszani? Az első lépések kezdőknek!

A HARC

A Polisz egy igen veszélyes város, a Yandain bolygó pedig egy veszélyes planéta ezért érthető, hogy az élet velejárója a vérre menő küzdelem. Ha harcba kívánsz bocsájtkozni valakivel, csak rá kell nyomnod az Árnyvadászat menüpontra, és már is megkezdődhet a csata. Ilyenkor a karaktered még csak lesben áll egy sikátorban vagy egy kapualjban és vár, figyel. Ez a játéktéren úgy nyilvánul meg hogy felugrik egy pop-up ablak. Az itt található gomb megnyomása után a karakter a küzdőtérre kerül ahol három menüpont vár a harcolni vágyóra. Innentől kezdve a karakter támadhat és támadhatóvá válik.

Az első menüpontban megtámadhatod a harctéren lévő karaktereket(amit a program kilistáz, és kijelöléssel kiválaszthatsz egy célpontot), visszatérhetsz a biztonságot nyújtó házba, vagy ha ne adj isten senki nincs a csatatéren frissítéssel újra töltheted az oldalt új ellenfelek után kutatva. Ha nem lenne ott valaki, várj türelemmel, ha nincs bent aktív játékos a program akkor is dob be neked egy ellenfelet.

Abban az esetben ha csatába bocsájtkozol valakivel , megjelenik a két karakter képe és értékei egymás mellett.

Nézzük a csata főbb jellemzőit. A harc körökre osztott rendszerben folyik. Mindig az kezdi az első kört akinek magasabb a presztizse. A kör elején lehetőséged van a technikáid használatára, ami le is zárja a kört. A technikák használata után megjelenik egy szöveges üzenet, ahol az aktuális cselekményed hatását tüntettük fel. Ez lehet sebzés, speciális technika használata vagy a távolság változtatása. Ha nem érted miért ütöttél ekkorát, könnyen utána számolhatsz, ugyanis a gép kíírja képletet amiből a sebzésösszetveődik. Ez a következő:alapsebzés*védekezés*napszak*távolság*speciális technika

Ha olyan technikát használsz ami sebez, akkor az ellenfél életerejéből levonódik a technika sebzése ám lényegesen csökkentett, vagy növelt mértékben. Hogy mi módosíthatja ezt a sebzést? Lássuk sorjában:

-Napszak: A Yandain bolygónak 2 Napja van amely három napszakra osztja a napokat Az első napszak:20-4 óra, ez a sötétség ideje második napszak: 4-12 óra, a világosságé, a harmadik napszak:12-20 óra pedig a félhomályé. Minden faj természetesen máshogy viselkedik az adott napszakokban, ezekről bővebb felvilágosítást a K.A.V.E. ból kaphatsz.

-Távolság: A távolság döntően befolyásolja a sebzést. A csata elején az alaphelyzet a semleges távolság, a karakterek közepes távolságra állnak egymástól. Eltávolodva a sebzés feleződik, közeledve pedig duplázódik.

-Védekezés:A védekezés minden esetben passzív, egyszerűen levonódik az ellenfél támadásából. A védekezés értéke mindig százalékos, első szinten 0. Minden, a Tanulás menüpont alatt rááldozott pont 3% kal növeli a védekezés mértékét. A védekezést tovább növelheted ha olyan technikát használtál előzőleg ami ezt további százalékokkal egészíti ki.

-Az ellenfél spec technikája: Egyes fajok rendelkeznek olyan spec technikával ami befolyásolja a védekezést. Ha ilyen technikát alkalmaznak ellened, akkor előfordulhat hogy módosulnak a sebzések.

Speciális technika használata: A speciális technikák használatára ugyanazok a szabályok vonatkoznak mint a sima technikákra, azzal a különbséggel hogy a speciális technika nem feltétlenül azonnal fejti ki a hatását.

FONTOS: Mindig olvassuk el a harc előtt, hogy az adott faj technikája mire használható, mert lehet hogy harc közben már késő lesz kisérletezgetni.

Abban az esetben, ha 2 percig semmilyen technikát nem használunk, a program átadja a kört az ellenfélnek, megkezdődik az ő köre. A harc addig folytatódik, amíg valamelyik fél ereje 0 ra, vagy az alá nem kerül. Ekkor a harc véget ér, a győztes fél pedig eldöntheti hogy megkegyelmez-e az áldozatnak, vagy kivégzi azt. Kegyelem esetén az áldozat 1 napig harcképtelenné válik, sebeit nyalogatja. Ha az ellenfél nem kegyelmez és kivégzi az áldozatot, akkor sokkal súlyosabb sérüléseket szenved, ezért dupla annyi ideig, két napig lábadozik.

A sérülések orvoslására természetesen van mód, a karaktert meggyógyíthatod az Irányítótorony Energiahordozók menüpontja alatt a Correptor izotóppal.

Van még egy technika fajta amiről szót kell ejtenünk, ez pedig a KIVÁRÁS. Ha az ellenfélkivár, abban a körben mást nem üthet, ám a következő körben az előző kör technikáját is leütheti. Ennek elsősorban taktikai szerepe van, a játékosok így szokták megelőzni azt hogy a speciális technikáik "leessenek".

FONTOS: A cstában dupla ütést kizárólag Kivárással lehet elérni, ennél több ütést egymás után még ezzel sem. Ha ilyet tapasztalsz, szólj a supportoknak, vagy a készítőknek, ugyanis ez szigorúan csalásnak minősül.

Jognyilatkozat
Készítők
Médiaajánlat